میرفتم خونه
تنهای تنها
راحت و اروم می خوابیدم
اخرشم یک بشقاب سوپ گرم میخوردم و
از پشت شیشه به خیابون نگاه میکردم....
اگه برف می اومد که دیگه عالی میشد
حیف که نمیتونم ...
سخنی از حضرت دوست.......ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 255 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30
ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 235 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30
تو تنها سببی هستی
كه به خاطر آن
روزهای بيشتر ..
شب های بيشتر ..
و سهم بيشتری ..
از زندگی می خواهم ..
تو به من
اطمينان می دهی
كه فردايی وجود دارد ...
جبران_خليل_جبران
سخنی از حضرت دوست.......ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 237 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30
ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 253 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30
ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 242 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30
دارم به باور میرسم زنهای متولد خرداددو شخصیتی که نهچند شخصیتی هستند........جایی شنیده بودم وقتی یک زن خردادی داریانگار یک حرمسرا زن داری تو خونتروزی یک برخورد و یک شخصیت جدید مقابلت قرار میگیره ....به سرعت هوای ابری من افتابی میشهو به همون سرعت شیشه های شفاف چشممبخار الود و نمناک میشه..حال خوش الانم با حال خراب صبحم اصلا قابل مقایسه نیستو واقعا نمیدونم این خوشی از کجا سرچشمه میگیرهشاید از دوستان خوب مجازی که بهم سرزدند ....ممنون از همه سخنی از حضرت دوست.......ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 268 تاريخ: يکشنبه 5 آذر 1396 ساعت: 11:44
ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: باااااااااااش, نویسنده: بازدید: 320 تاريخ: يکشنبه 5 آذر 1396 ساعت: 11:44
ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 307 تاريخ: يکشنبه 5 آذر 1396 ساعت: 11:44
دیروز رفتم متخصص قلب برای مشاوزهخدا روشکر از ساعتم منظم تر کار میکنهقلبی که به نظر خودم شکسته است...وامروز تعطیل کارهای جانبیم رو انجام میدم و کنار پسرم تو خونه از وجود هم لذت میبریم ...الانم داریم کاردستی میسازیم روزهای پنجشنبه اختصاص دارند به سجاد و هر دو واقعا این روز رو دوست داریم... از طرفی شنیدم از این هفته کوچولو قادر به شنیدن صحبتها میشه من و سجاد خیلی باهاش حرف میزنیم و سعی میکنیم بیشتر از خوبی ها بهش بگیم تا بچم از این دنیا نترسه و بهتر همکاری کنه برای اومدن به پیش ما.عاشق دو تا پسراممامیدوارم شما هم کنار خانواده از روزتون لذت ببرید... سخنی از حضرت دوست.......ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 245 تاريخ: يکشنبه 5 آذر 1396 ساعت: 11:44
مطمعنن نمیتونست تعجبش رو پنهون کنه
و این تعجب رو با سوال نشون داد
_داری عروسک بازی میکنی؟!!!!!!!!!!!
____
زنی که هنوز با عروسک بازی میکنه یک جای زندگیش میلنگه
و وظیفه تو همسر که بفهمی کجا کم گذاشتی که همسرت دوست داره تو این سن به دوران کودکیش برگرده....
گاهی واجبه برای همسراتون نقش
پدر
معشوقه
دوست
و حتی گاهی هم پسر رو بازی کنید
چون دنیای زنونه با دنیای مردونه خیلی متفاوته
سخنی از حضرت دوست.......ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 256 تاريخ: يکشنبه 5 آذر 1396 ساعت: 11:44